مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:402023-05-30سياسي

فارس من| از اواخر خردادماه عملیات بازسازی راه روستای شهید آباد آوج کلید می خورد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، از اواخر خرداد ماه سال جاری پروژه بازسازی و آسفالت مجدد راه روستای شهید آباد از توابع شهرستان آوج کلید خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آوج، چندی پیش مردم روستای شهید آباد از توابع شهرستان آوج با ثبت درخواستی در بخش فارس من خبرگزاری فارس، خواهان پیگیری این رسانه در خصوص زیرسازی و آسفالت مسیر این روستا شدند.

در متن درخواست مردم روستای شهید آباد آمده است: مسیر روستاهای شهیدآباد، هرایین و قهوج با جمعیت 5 هزار نفری از توابع بخش مرکزی شهرستان آوج استان قزوین بسیار وضعیت نامطلوبی دارد و زمینه ساز حوادث جاده ای و خطرات جانی بسیاری شده است.

با توجه به این که این مسیر 30 سال است آسفالت شده تا الان هیچ گونه اقدامی از جمله مرمت، بازسازی و یا روکش صورت نگرفته است و با عنایت به اینکه این مسیر راه ارتباطی معادن بسیاری می باشد و وسایل نقلیه سنگین از این مکان عبور می کنند که این موضوع مسبب از بین رفتن زیرسازی 30 ساله این محور شده است، نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

لذا از خبرگزاری فارس من خواهشمند هستیم پیگیر زیرسازی مجدد و آسفالت این مسیر باشند تا از حوادث جانی و مالی سنگین ساکنین روستاهای فوق جلوگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| از اواخر خردادماه عملیات بازسازی راه روستای شهید آباد آوج کلید می خورد

فارس من| از اواخر خردادماه عملیات بازسازی راه روستای شهید آباد آوج کلید می خورد